Fragt: 1-6 hverdage ReJewlyMail@gmail.com

Bestilling


OBS: Hvis du er på telefonen for at bestille, så er din bestilling helt i bunden, hvor du skal udfylde diverse oplysninger som f.eks. Leveringsmetode.

Betaling er i øjeblikket kun via Bankoverførsel på:

5971/0001241618

Det kan tage et par dage, før beløbet er modtaget. HUSK at skrive dit navn og ordre på betalingen.

Skriv på mailen eller kontaktformular, hvis du ønsker en anden betalingsmetode, og så ser vi på det.

 

Pakken sendes, når beløbet er modtaget.

Leveringstiden ligger på 1-6 hverdage for alm. pakker.

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Mailadresse: rejewlymail@gmail.com
Telefonnummer: 60489436
Betaling
Jeg tager i øjeblikket kun mod bankoverførsel, som er angivet på webshoppen under Kassen under "Bestilling".

Når beløbet er modtaget, så vil pakken blive sendt afsted, hvorefter der kan gå 1-6 hverdage. Herved skal man være opmærksom på, at der kan gå nogle dage før, beløbet fra en bankoverførsel går igennem.


Fragt
Fragt sker med DAO, og der vil være 1-6 dages leveringstid fra, at varen er sendt afsted. Den koster 39 DKK i fragt, som tillægges købsprisen. Der kan muligvis i travle perioder forekommer en længere ventetid. Udleveringssted vil blive en PakkeShop i nærheden af køber. Man kan også vælge at få det udleveret gratis efter aftale gennem mail i Haderslev.
Fortrydelsesret
Skriv til os på ReJewlyMail@gmail.com , hvis du ønsker at fortryde dit køb.
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til (rejewlymail@gmail.com).
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Du skal meddele, at du ønsker at sende pakken retur til os på vores mail: ReJewlyMail@gmail.com , hvorefter du kan sende pakken retur, hvis returretten gør sig gældende.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, kan det gøre, at du ikke får det fulde beløb tilbage.
Vi refunderer købsprisen for selve produktet, dog ikke leveringen ved køb eller refundering, modtaget fra dig, når vi har modtaget varen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Udleveringssted PakkeShop ved 6510 Gram.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til den by.
Reklamationsret
Skriv til os på ReJewlyMail@gmail.com , hvis du ønsker at reklamere dit køb.
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, hvis der skulle ske pakken noget.
Varen sendes til:
Udleveringssted PakkeShop ved 6510 Gram
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos ReJewly og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: rejewlymail@gmail.com
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte ReJewlyMail@gmail.com.
Jeg kan ikke garantere, at de farver, som vises på hjemmesiden, præcist gengiver de farver, produktet faktisk har. Det kan bl.a. afhænge af dine computerindstillinger.
Derudover, da de er håndlavede og unikke, så kan der forekommer uligheder fra billederne af og de individuelle smykker, da ingen af smykkerne er 100% ens, fordi de laves i hånden med genanvendte og genbrugte materialer.
 Derudover kan f.eks. en forgyldning blive slidt med tiden, der bl.a. kan skyldes vejrforhold og brugstid.

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 10.05.2022

Bestillingsformular

Din bestilling

0

Navn

Gade og husnr.

Postnr. & by

Telefon

E-mail

Kommentarer

Levering

Betaling

Bekræfter at have læst vores handelsbetingelser